Zostań naszym dystrybutorem marki Fantom Professional producenta wózków hotelowych i systemów segregacji odpadów oraz marki Sallo producenta profesjonalnej chemii obiektowej
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@ecoclub.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Rycerska 18, 80-180 Kowale , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@ecoclub.pl lub drogą pocztową na adres ul. Rycerska 18, 80-180 Kowale .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Rycerska 18, 80-180 Kowale
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Formularz reklamacyjny
Pobierz plik w PDF
…………………………………………
Miejscowość, data
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
ECO CLUB PROFESSIONAL sp. z o.o.
- Rycerska 18
80-180 Kowale
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/ o świadczenie następującej usługi (*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci (*)………………..………………………………..……………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….
……………………………………
Podpis konsumenta(-ów)
(*) Niepotrzebne skreślić
1 podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
2 podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru
Załącznik nr 2
Pobierz plik w PDF
…………………………………………
Miejscowość, data
……………………………………………..
……………………………………………..
……………………………………………..
Imię, nazwisko, adres Konsumenta (-ów)
Eco Club Professional sp. z o.o.
- Rycerska 18
80-180 Kowale
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)/ o świadczenie następującej usługi (*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci (*)………………..………………………………..……………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….
Niniejszym oświadczam, że składam reklamację w sprawie zawartej umowy sprzedaży z dnia __________ z uwagi na wadliwość doręczonych towarów.
Przedmiotowa reklamacja dotyczy zakupu następującego towaru(-ów):
- ………………………………………. za cenę ……………………………….
- ………………………………………. za cenę ……………………………….
- ………………………………………. za cenę ……………………………….
Wadliwość zakupionych przeze mnie i doręczonych przez Państwa towarów polega na:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wada towaru została stwierdzona w dniu ……………………………………………………………………………….
Z uwagi na powyższe, w przypadku uwzględnienia przez Państwa składanej przeze mnie reklamacji, żądam:
- Wymiany towaru na wolny od wad na postawie art. 561§ 1 k.c.,
- Nieopłatne usunięcie wady towaru na podstawie art. 561§ 1 k.c.,
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, a następnie zwrot podanej kwoty na rachunek bankowy należący do ………………… o numerze …………………… na podstawie art. 560 § 1 k.c.
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na rachunek bankowy należący do…………………. o numerze ………………..na podstawie art. 560 § 1 k.c.
……………………………………………
Podpis konsumenta
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Pobierz plik w PDF
…………………………………………
Miejscowość, data
……………………………………………..
……………………………………………..
……………………………………………..
Imię, nazwisko, adres Konsumenta (-ów)
Eco Club Professional sp. z o.o.
- Rycerska 18
80-180 Kowale
Niniejszym oświadczam, że składam reklamację w sprawie zawartej umowy sprzedaży z dnia __________ z uwagi na wadliwość doręczonych towarów.
Przedmiotowa reklamacja dotyczy zakupu następującego towaru(-ów):
- ………………………………………. za cenę ……………………………….
- ………………………………………. za cenę ……………………………….
- ………………………………………. za cenę ……………………………….
Wadliwość zakupionych przeze mnie i doręczonych przez Państwa towarów polega na:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Wada towaru została stwierdzona w dniu ……………………………………………………………………………….
Z uwagi na powyższe, w przypadku uwzględnienia przez Państwa składanej przeze mnie reklamacji, żądam:
- Wymiany towaru na wolny od wad na postawie art. 561§ 1 k.c.,
- Nieopłatne usunięcie wady towaru na podstawie art. 561§ 1 k.c.,
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, a następnie zwrot podanej kwoty na rachunek bankowy należący do ………………… o numerze …………………… na podstawie art. 560 § 1 k.c.
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na rachunek bankowy należący do…………………. o numerze ………………..na podstawie art. 560 § 1 k.c.
……………………………………………
Podpis konsumenta
- Nasz Newsletter
Zapisz się do naszego Newslettera