Profesjonalne przygotowanie do pracy ukraińsko lub rosyjskojęzycznych pracowników działu służby pięter
Czy macie problemy z komunikacją z Waszym rosyjskojęzycznym i ukraińskojęzycznym personelem służby pięter? My wiemy jak temu zaradzić.
Od kilku lat polska branża hotelarska i gastronomiczna mierzy się z nowymi realiami na rynku pracy. W naszym kraju nie ma już chyba hotelu, ani restauracji, w których nie pracowałby ukraińsko- lub rosyjskojęzyczny personel. Dzięki niemu możemy zapewnić ciągłość świadczenia usług naszym gościom.
Z zatrudnieniem i utrzymaniem pracownika z Ukrainy wiążą się jednak różnego rodzaju utrudnienia. Jedną z podstawowych przeszkód jest nieznajomość języka polskiego. W takiej sytuacji nie można skutecznie przeprowadzić przeszkolenia, nauczenia zasad obowiązujących w firmie, czy zintegrowania z polską załogą ukraińskiego pracownika. Do tego dochodzą bardzo istotne kwestie bezpieczeństwa: źle zastosowane profesjonalne środki czyszczące to nie tylko straty materialne, ale także groźba uszczerbku na zdrowiu.
Korzyści z naszych warsztatów:
> wiedza teoretyczna oraz praktyczna, jak i do czego używać odpowiedniego środka czyszczącego;
> jaką zastosować kolejność;
> jak dozować chemię, zapewniając najlepszy efekt końcowy.
> pewność zrozumienia wszystkich procesów i procedur związanych z pracą personelu sprzątającego,
> gwarancja osiągania założonych efektów i utrzymania jakości,
> utrzymanie kosztów na odpowiednim poziomie, a nawet ich redukcję.
Niemal każdy manager, właściciel hotelu, czy szef gastronomii nieraz w odpowiedzi na zadane pytanie usłyszał ,,Ja nie panimaju”. I tu wchodzimy my, nasze kompetencje i doświadczenie:).
Wszystkim swoim Klientom zapewniamy szkolenia personelu działu housekeepingu oraz zaplecza gastronomicznego w języku rosyjskim. Dopiero po takim przeszkoleniu możecie oczekiwać od pracownika wykonywania obowiązków zgodnie ze standardami, procedurami i wymogami hotelu.
Krótki film z naszego szkolenia dla housekeepingu w jednym z gdańskich hoteli to przykład, jak pracujemy. Nasze wieloletnie doświadczenie z zakresu szkoleń oraz znajomość specyfiki rynku personelu hotelowego gwarantują, że po naszym szkoleniu nie usłyszycie już ,,nie panimaju”.