Ze względu na zmiany na naszej stronie, mogą wystąpić problemy w zalogowaniu na konto użytkownika, prosimy o aktualizacje kont i podanie nowych danych do logowania
Search icon

MISJA

Naszą wspólną misją z SALLO jest dostarczanie wysokiej jakości produktów poprzez zindywidualizowaną obsługę, aby jak najskuteczniej zaspokajać potrzeby i gusta klientów. Oferujemy najlepsze produkty, nie szkodząc środowisku naturalnemu. Chcemy inspirować i pomagać jednoczyć społeczeństwo we wdrażaniu rozwiązań i podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w obliczu aktualnych problemów klimatycznych.

WIZJA

Naszym osobistym wyzwaniem jest bycie liderem w branży pod względem zrównoważonego rozwoju i jakości produktów przyjaznych dla środowiska. Staramy się oferować najlepszą jakość w branży HoReCa i pralnictwie. Dążymy do osiągnięcia pozycji firmy odpowiedzialnej i inspirującej w zakresie postępu technologicznego oraz ciągłych, stałych i zrównoważonych rozwiązań. Wspieramy innowacje, cyfryzację i jakość.

WARTOŚCI i WYSOKA JAKOŚĆ

W naszej firmie rozwijamy się z takim samym entuzjazmem i optymizmem, jaki towarzyszył nam pierwszego dnia pracy. Wartości naszej firmy definiują jej osobowość i popychają nas do ciągłego rozwoju każdego dnia w naszym własnym stylu:

  • Wartości społeczne: Angażujemy się we wszystkie aspekty odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju, z zaangażowaniem, przejrzystością, etyką, współpracą i podnoszeniem świadomości.
  • Wartości rozwojowe: Wspieramy zrównoważony i konkurencyjny rozwój oparty na systemie produkcji oferującym innowacyjne produkty, dążąc do ciągłego doskonalenia.
  • Wartości w dynamice pracy: Doceniamy i ufamy potencjałowi każdego pracownika w wymiarze indywidualnym. Wspieramy nowe metody i podejścia do uczenia się, które poprawiają kapitał intelektualny i ludzki całej firmy, zawsze łącząc siły jako zespół.
  • Wartości związane z obsługą klienta: Wszystkie procesy w firmie są ukierunkowane na oferowanie klientom najwyższego poziomu satysfakcji. Budujemy wzajemne zaufanie oparte na empatii, szacunku i aktywnym słuchaniu. Klient jest jednym z najważniejszych aktywów firmy.

Płatności: MasterCard płatność kartą VISA płatność kartą PayU płatności on-line
Dostawa: DHL Dostawa InPost RS